maandag 18 oktober 2010

Mozaik (Glas) Vogelverschrikker

Mozaik (Glas) Vogelverschrikker

Yess!! Marlou heeft inkopen gedaan en ik dus weer bij haar hahaha!
GEWELDIG!! dat ik je tang mag lenen, want heb er schik van!!
Mijn 1ste Glas mozaik ontwerp!
Even wennen, je bent op de een of andere manier langer zoetjes dan met tegels ?!
Op zich vind ik de vogelverschrikker zelf wel goed gelukt, maar de achtergrond daar ben ik wat minder tevreden over, de kleuren combi is niet juh van het!
Ennnn als je goed kijkt zie je dat het groenige gedeelte onderin, van tegels is :-)
Denk probeer het eens te combineren en dat vind ik dus wel leuk gelukt!
Anyway, de vogelverschrikker hangt op in de tuin hahaha
En dan zeggen we weer: Op naar het volgende project !!
XOXO - Nadine - XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten