zondag 6 september 2009

Let it Snow


Voor deze les gaat mijn dank uit naar Twinky
Thnxs for using your great Template

Materialen hier.

- Open alle materialen in Psp.
- Neem de Template van Twinky voor je
en activeer raster: Large Frame Background
- Selecties - alles selecteren - zwevend.
- Kopieer het plaatje Snowman en plak het in je selectie.
- Activeer raster: Small Frame Background.
- Selecties - alles selecteren - zwevend.
- Kopieer het plaatje Snow en plak het in je selectie.
- Zo, en nu verders met de aankleding.
- Activeer van de Template raster: Background
en geef de achtergrond een mooie kleur naar keuze.
- Activeer raster: Snowflakes,
Selecties alles selecteren, zwevend
en vul je selectie met een kleur naar keuze.
- Naar eigen keus kun je de volgende rasters: Large Frame en Small Frame ook nog een kleur geven maar ik koos voor de standaard witte kleur.
- Raster: Snow Word, ik liet deze wit maar kan dus in een andere kleur
geef het vervolgens de volgende slagschaduw: 2-2-85-2, Zwart.
- Raster: Let it Words,
selecties - alles selecteren - zwevend,
geef de letters een kleur naar keuze, ik koos voor zwart een donkere kleur.
- Slagschaduw: 2-2-85-2, Kleur: Wit. (Of neem een andere afstekende kleur)
- Activeer raster: Snow
en kies voor een nieuwe laag.
- Vul je nieuwe laag met een mooie kleur uit je crea.
- selecties - alles selecteren - wijzigen: Inkrimpen met 2
en druk op je Delete knop van je toetsenbord.
- Zet je watermerk op je crea en klaar is kees :)
Deze les mag niet zonder mijn toestemming elders geplaatst worden!
Laat alle bestandsnamen intact!
Nadine© 12 December 2008

Geen opmerkingen:

Een reactie posten