zondag 8 augustus 2010

Back on track....


Hallo allemaal,
Zoals jullie zien, ben ik er weer eens ;)


Ben druk geweest en nog steeds, maar had nu even tijd om hier wat dingetjes aan te passen, zoals jullie zien een nieuwe lay-out!


Voor jullie heel apart natuurlijk, maar voor mij is het een Passie!!
Heb mijn Marco met ons Paard genaamd: Ueda Stardust.


Marco is druk met zijn werk, dus ben ik nu druk met trainen en verzorgen, wat ik heel graag doe, want het is er een met een gebruiks aanwijzing, lijkt een beetje op marco hahahaha!!


Maarrrrr ben niet alleen daar druk mee geweest er zijn ook weer tubes geplaats:
Happy Birthday - Moederdag & Vaderdag tubes.
Niet helemaal relevant voor deze tijd van het jaar maar dan staan ze ervast op ;)


Ben vanmiddag ook nog aan het stoeien geweest met een crea over de nieuwe film van Angelina Jolie " Salt"
Heb 'm zelf nog niet gezien:) maar blijkt erg gaaf te zijn!!
Hier bovenin dit bericht dus mijn uitwerking!
Voor nu: Bye, bye & veel plezier met de tubes !!
-XOXO-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten