zondag 29 augustus 2010

Crea bea met Mozaik :-)

Mozaik
Ja,ja ben eens anders bezig geweest, dus niet met Paint shop pro maar weer ouderwets kliederen op de tafel :-)
Errugggg! leuk om te doen, hiermee zit ik toch even stil op mijn bips en toch ben ik bezig, dus ideaal voor deze adhd patient hahahaha ;-)
Mijn 2de ontwerp is dit oude potje wat in de schuur stond en nu dus weer opgevrolijkt is!
Het is een simpel ontwerp, had even geen andere inspiratie, maar ben toch blij met het ontwerp.
Moest even zoeken hoe en wat ik van plan was, want het doosje met steentjes is zo op!

Dit was mijn 1ste ontwerp, een oud klein dienblad(je) met een hoefijzer er nu in :-)
Kreeg commentaar van miene husbie, hij is zelf stucadoor en verbouwer, en zei dus dat ik eerst het ontwerp moet plakken, laten drogen en dan pas moet voegen, nu had ik dus alles tegelijk gedaan met als gevolg dat de steentjes dus gingen kantelen met voegen, op de foto ziet het er strakker uit dan dat het is hihihi!

Ach! van fouten leren we, was allang blij dat Marco kon zien dat het een hoefijzer moest voorstellen hahahaha :-)
Nou dit was weer een giebel verhaaltje hahaha :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten